• Gratis verzending v.a. €20,-
  • Voor 20:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis retourneren
Klantenservice

Service staat bij ons hoog in het vaandel.

Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat u tevreden bent. Toch kan het zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Neem dan gewoon contact met ons op.

Klachten
Wat moet ik doen als ik een klacht heb? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen en uw klacht binnen twee dagen op te lossen.  

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. 

E-mail
Als u een vraag heeft die geen haast heeft hebben wij de voorkeur dat contact opneemt via de e-mail. Ons e-mail adres is info@baardwinkel.nl  Uw vraag wordt altijd binnen 1 werkdag beantwoord.
 

Telefoon

U kunt ons op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur per telefoon bereiken op telefoonnummer 085-0600750


Vermeld bij uw klacht of vraag altijd uw ordernr. zodat wij direct uw gegevens er bij kunnen pakken. Wij zullen binnen 1 werkdag reageren en proberen samen tot een oplossing te komen.

Komen we niet tot een bevredigende oplossing dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie thuiswinkel www.sgc.nl  Volg hier de procedure bij het indienen van uw klacht.


Garantietermijn
Baardwinkel staat voor goede kwaliteitsproducten. U mag verwachten dat een door ons geleverd artikel naar de redelijke verwachtingen fungeert. Klik hier voor onze garantiebepalingen. 

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)”


Bedrijfsgegevens
Baardwinkel.nl is een handelsnaam van Elzenboom Online Retail

Bezoekadres: Leinserondweg 7
Postcode: 5465 RV Veghel
Tel: 085-0600750


Bankrekeningnummer:   NL08 RABO 0178 9499 73
KvK nummer:                57011125
Btw. nummer:               150577205 B04 
  

Thuiswinkel